Dajosch

November 2008

25 Kommentare zu “November 2008”

  1. Kirsanam 08.11.2008 um 14:41

    Jööööööö Dajosch

    so herzig..

    Gruass Kirsan

  2. Dajoscham 08.11.2008 um 15:27

    Bin eben ein Fotostar ;-) und umwerfend schön!

    Dir auch liebe Grüsse und bis bals
    Dajosch

  3. [...] Zu den Fotos [...]

  4. Flaviaam 10.11.2008 um 19:24

    jöö dajosch duh bisch soo a herziga hund soo wia a topmodel bisch a ganz a herziga hund

    pass uf dii uf

    (min ehemaaaa:P)

  5. bettinaam 10.11.2008 um 19:25

    ACH DAJOSCH ICH WILL DICH DOCH NICHD DAMIT NERVEN ABER ICH DENKE JEZT GERADE GANZ FEST AN DICH UND WILL DIR SAGEN DU BIST EINFACH SÜSS MORGEN IST LESENACHT SCHADE DAS DU NICHT DABAI BIST SCHMATZ SCHMATZ

    ABER WENN DU DABAI MÜSSTEST SAIN MÜSSTEST DU AUCH LESEN ABER AUF WAU WAU

    NOCH EIN GANZ LIBER GRUSS ZU HAUSE LIABI GRÜASSLI BETTINA

  6. bettinaam 22.11.2008 um 22:01

    hey dajosch was machsch a so ?Ezt schlofsch sicher schöni träumli

    buah hesch gse hed schnee gä das gfallter sicher im schnee

    den wünschi diar no as schöns wochanend und ir frau heubeger liabi

    grüassli und richtisch der frau heuberger no us sie söll swuchanend

    no gnüsa ok bb

    dajosch han di liab der gruass nit vergessa

    von bettina

  7. Dajoscham 18.12.2008 um 14:12

    Hoi an alli mini Kinder!

    Buah, bin so müad. Han hüt Morga gschaffet… Sägend eurer Lehreri, sie söll eu nüma viel Ufzgi gäh… es sei jo scho bald Wiehnachta. Haua mi jetz a Rundi ufs Ohr.
    A liaba Schlabberschmatz
    Dajosch

  8. kirsanam 18.12.2008 um 15:58

    huere cool wenn miar kai ufgaba kriegen oder nur wenigi merci dajosch

  9. gianlucaam 18.12.2008 um 16:00

    hoi dajosch hesch guat dussa hesch schnee fiel spass

  10. Flaviaam 18.12.2008 um 16:03

    eijh dajosch

    bisch soo a herziga i liaba dii huara krass bish eifach soo a asüazza hund liaba dii

  11. bettinaam 29.12.2008 um 14:15

    HEY DAJOSCH MERCI FILL MOL WEGTER HUSI A BIZ VERSPÖTIG ABER GLICH MERCI FILL MOL UND HESCH SCHÖNI WEIHNACHTA KA UND FRAU UND HERR HEUBERGER AU ?? I HOFFA. MER HEND SCHÖNI KA DEN WÜNSCHI DER A GUAT RUTSCH INS 2009 UND DER FRAU HEUBERGER UND HERR HEUBERGER AU ALLES GUATI IM 2009 OK DEN NO SCHÖNI FERIA HDMFL VO DER BETTINA BB SÜASSA DAJOSCH A LIABA GRUASS DER FRAU UND HERR HEUBERGER BB SÜASSA DAJOSCH

  12. bettinaam 05.01.2009 um 18:23

    hey dajosch am mittwoch hemmer wider schual

    i freumi wen du au in dschual chonsch

    den isch es so cool

    ok a liaba gruass der hai

    bay bay bay

    hdn di liab dajosch bay

  13. Kirsan-..am 16.01.2009 um 19:07

    Dajosch du bisch so herzig i schwör du bisch de gailscht seg dr frau heuberger a gruass merci wegem natel ud a schöns wuchend

  14. bettinaam 22.02.2009 um 15:23

    so dajosch ezt hemmer scho wider feria

    du hesch sicher freud am schnee

    aber laider isch es kalt

    fill spass im schnee

    und an liaba gruass der hai

    bay dajosch hdl …

    von bettina

  15. Dajoscham 26.02.2009 um 14:51

    Hi Bettina!
    Feria, das sind doch für jeda Schüaler dia schönsta Wucha vom Johr. I hoffa, du gnüssisch sie au. I freua mi über da Schnee und dass mini “Chefin” der gabz Tag dahei isch. Schad, dass sie dia ersta Täg im Bett gsi isch. Dia mag eu aber au grad gär nut gunna. Verlängerti Feria hättend iahr sicher nid abglehnt, oder?
    A dicka Schlabbergruass
    Dajosch

  16. bettinaam 07.03.2009 um 18:18

    ehjjjj dajosch

    Jo feria isch echt öpis tolls,aber schual au forallem wenn du dajosch der bi bisch denn machts immer sofill spass ok bay dajosch an liaba gruass bay dajosch hdl…

  17. Driitaam 27.06.2009 um 13:06

    DAJOSCH (L)
    VermiSsa diicH.
    BiiscH vOol hertziG wunDerschöN.!
    ciAo:(
    schöNiii feriiA hofFa dAss iicH diicH widEr gsEn miiT dR fraU huebergEr:D
    aaHH. seiiscH aN liaBa gruAss minEra lehRerIn…!:D:(
    LG driiTa

  18. Dajoscham 30.06.2009 um 07:57

    Hoi Drita!
    Frau Heuberger lässt dich auch grüssen und dir schöne Ferien wünschen. Sie ist mächtig im Stress. Sie surrt mit dem Putzlappen durch die Gegend. Das ist richtig ungemütlich. Ich muss immer aufpassen, dass sie mich nicht auch noch putzen will. Das mach ich schon selber!
    Gruss
    Dajosch

  19. Flaviaam 24.07.2009 um 22:40

    UNTOPPAAR

  20. Michael Freyam 30.01.2010 um 19:00

    hoi Dajosch

    GEHT ES DIR GUT ? MIR JA. SPIELST DU AUCH SO GERNE IM

    SCHNEE WIE ICH. HAST DU AUCH SCHON NE FREUNDIN. WO

    GEHST DU IN DIE SOMMERFERIEN? ICH GEHE NACH ITALIEN. DORT

    GIBST HÜBSCHE BLONDINEN. ICH HABE GEHÖRT, DASS DU SCHNELL

    SCHWIMMEN KANNST. KANNST DU MIR SAGEN WIE SCHNELL?

    EINEN SCHÖNEN GRUSS VON ALLEN AN ALLE

    GRUSS VON MICHAEL FREY

  21. Dajoscham 31.01.2010 um 12:36

    Hoi Michael!

    Das ist jetzt aber eine schöne Überraschung, Post von dir zu bekommen. Das macht mir riesige Freude!!!
    Ja, ich spiele auch wahhhhnsinnig gerne im Schnee. Am liebsten jage ich Schneebällen hinterher. Natürlich baggere ich mit meiner Schnauze auch durch die Gegend. Es macht einfach enormen Spass.

    Du darfst in den Sommerferien nach Italien. Hm, da werde ich fast ein wenig neidisch. Bestimmt siehst du das Meer und darfst darin schwimmen. Tja, und die Blondinen… Ich darf mit meiner Familie nach Dänemark. Für die Zweibeiner ist dort das Wasser wahrscheinlich zu kalt, aber für mich bestimmt nicht. Ich habe ja meine Fellbadehose immer an.
    Wie schnell ich schwimme, das kann ich dir nicht sagen… habe keinen Geschwindigkeitsmesser zur Pfote.
    Auch euch allen liebe Grüsse von uns allen, speziell von mir, deinem Dajosch Schneehund

  22. bettinaam 27.10.2010 um 17:38

    Dajosh .
    wia hesch es so.?
    Denka immer so fescht an diie.
    felsch miiar sooo =’(
    Machs guat,Ganz Liiabi grüasslii
    Bettina

    Liebe Frau Heuberger
    wiie geht es ihnen ?
    hatten sie schöne Ferien ?
    ich wünsche ihnen noch von ganzen Herzen
    nachträglich alles,alles gute zum Geburtstag
    Liiebe Grüsse Bettina

  23. Dajoscham 28.10.2010 um 06:32

    Liabi Bettina!
    So lässig, wieder amol vo diar z ghöra. Danka, miar goht’s guat. A chli Heiweh noch am Meer hani scho no. In da Feria isch as eifach u genial gsi, aber dahei isch as au wieder schön. Leider hät mi mini Chefin am Mäntig nid mit in d Schual gno! Übrigens dia seit diar vo Herza DANKA für dini Glückwünsch. As goht ihra guat. Tja, jetz isch sie scho a chli alt worda, aber gern hani sie wega dem gliech.
    I hoffa, dass as au so toll häsch wia i! Lohn’s diar guat goh und gnüss jeda Tag vo dinem Leba, sogar d Schual!!!
    As liabs Grüassli vo miar und au vo minera Chefin

  24. Rafaelam 03.02.2012 um 13:14

    hoi dajosch ich hoffe es get dir besser wegen der katze du liebsch üss sehr fest wie i die au liebe grüsse den Rafael

  25. Dajoscham 03.02.2012 um 19:50

    Lieber Rafael

    Danke, dass du mir geschrieben hast. Weisst du, mir fehlt Timi gaaaanz enorm fest und ich bin immer noch traurig. Mein Frauchen hat gesagt, dass ich das auch sein darf. (Unter uns gesagt, sieist auch noch traurig und ab und zu glitzert es verdächtig in ihren Augen) Ich bin mir sicher, dass er jetzt glücklich und zufrieden im Himmel ist. Tja, das Sterben gehört eben auch zum Leben. Das ist nun mal so.

    Alles Liebe
    dein Dajosch

Trackback URI | Kommentare als RSS

Einen Kommentar schreiben